OLIMPIADES DE CATALÀ

L'alumne de 2n de batxillerat A, Antonio Jesús Pacheco, ha estat el guanyador de les III Olimpíades de Llengua i Literatura Catalanes de la UIB. Aquest alumne, juntament amb l'alumna Maria Caballero de 2n de batxillerat B, va participar en aquesta prova realitzada dia 2 de maig. La prova estava formada per dues parts: la 1a consistia en un dictat en llengua catalana i a la 2a part (de desempat) havien de realitzar un breu comentari de text (literari o de sociolingüística) vinculat al currículum de segon de batxillerat.

El 1r premi consisteix en:
- Matrícula gratuïta del primer curs a la UIB per al curs 2019-20.
- Estada gratuïta durant el primer mes del curs 2019-20 a la Residència d'estudiants de la UIB, si l'estudiant té plaça a la Residència. Si no és resident, el premi es canviarà per un abonament individual anual a CampusEsport.
- Un xec regal de 250 euros en material informàtic, audiovisual, didàctic o bibliogràfic.

La nostra enhorabona als nostres professors de català, als participants i sobretot al nostre guanyador.