4 ALUMNES DE L’IES PUIG DE SA FONT REBEN EL PREMI A L’EXCEL·LÈNCIA ACADÈMICA

En Damián Viñau Fons, na Maria Castellanos Gallardo, na Maria Gràcia Marimon González i n’Elisabeth Gody Anikyeyenko varen rebre el premi a l’excel·lència acadèmica a l’ESO el dimarts 13 de novembre al Palau de Congressos de Palma.

Obtenen aquest premi els alumnes que hagin finalitzat el quart curs d’educació secundària obligatòria en la convocatòria ordinària de juny del curs 2017-2018 i hagin obtingut una nota mitjana a tota l’etapa igual o superior a 9.

La presidenta del Govern, Francina Armengol acompanyada del conseller d’Educació i Universitat, Martí March i del director general de Planificació, Ordenació i Centres, Antoni Morante varen presidir l’acte de lliurament dels Premis.

Aquests premis tenen com a objectius principals potenciar la millora dels resultats acadèmics i reconèixer l’esforç com a estímul que propicia la motivació pels estudis i la formació personal, a més de valorar el rendiment acadèmic excel·lent.

Armengol ha aprofitat l’ocasió per elogiar els alumnes guardonats: “els joves que avui sou aquí representau el  millor de la nostra Comunitat. Les millors competències i capacitats. I també els valors i actituds que tota societat necessita per avançar: dedicació, responsabilitat, compromís, curiositat, companyonia i esperit de superació, posant en relleu les vostres ganes d’aprendre més, créixer i ser cada dia millors persones”.

En aquest sentit, la titular de l’executiu ha assenyalat que l’excel·lència educativa va més enllà de les notes o un expedient acadèmic: “excel·lència educativa també és incorporar mestres, planificar nous centres, facilitar l’accés a la universitat, introduir noves metodologies d’ensenyament, educar en convivència i civisme i sobretot, equitat. Només si avançam tots junts i en igualtat d’oportunitats caminarem cap a una societat més justa i competitiva”.

Per últim, la presidenta també ha volgut agrair “l’encomiable tasca d’educadors, alumnes, famílies i AMIPAS. La vostra implicació i el vostre dia a dia forja l’endemà d'aquestes illes”.

Des del centre volem donar l’enhorabona als nostres alumnes  guardonats i encoratjar els altres a seguir el seu exemple.

Ana Belén Merino Hernández

Directora de l'IES Puig de sa Font