Informació del centre

Horari del centre

Consta de 7 sessions lectives i dos esplais, el primer de 20 minuts i el segon de 15 minuts. Els dimarts i els divendres la distribució horària és diferent, dimarts amb 5 sessions lectives i un sol esplai (6 sessions per a 1r de Batxillerat) i divendres, 6 sessions lectives (7 hores lectives per 1r de Batxillerat) i dos esplais

Horari de sortida dels alumnes

Dilluns: a les 15:00 h
Dimarts: a les 12:55 h i 13:50 (1r de Batxillerat)
Dimecres: a les 15:00 h
Dijous: a les 15:00 h
Divendres: a les 14:05 h i 15:00 (1r Batxillerat)

IMPORTANT:

Els alumnes menors d’edat no poden sortir del centre si no és perquè els recull el pare/mare o tutor legal o un adult amb permís dels pares. Han de signar a una llista a consergeria.
Els alumnes de Batxillerat poden sortir una hora abans d’acabar el seu horari lectiu si falta el professor que els havia de fer classe en aquell moment. En cap cas es poden avançar hores per sortir abans. Podran sortir del centre els alumnes que facin assignatures soltes i tenguin el permís dels pares. L’entrada i la sortida es fa sempre per la porta principal.

Horari de biblioteca

Oberta de dilluns a divendres totes les hores del pati i variable, en hores lectives, segons disponibilitat del professorat.

Ubicació

Mostra IES Puig de Sa Font en un mapa més gran