Guardó centre ecoambiental

La Conselleria d'Educació i Universitat i la Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca ha premiat l'IES Puig de sa Font per a la seva participació al Programa de Centres Ecoambientals del curs 2017/2018.

Aquest guardó és un reconeixement públic que fa l’Administració als centres educatius que han assolit els objectius marcats en l'ambientalització del centre al llarg de dos cursos escolars i al seu compromís vers la sostenibilitat.
L’acte de lliurament del guardó es va celebrar a Sant Llorenç des Cardassar dia 27 de novembre de 2018 i va ser presidit pel director general d’Educació Ambiental, Qualitat Ambiental i Residus, Sebastià Sansó i Jaume, i pel director general d’Innovació i Comunitat Educativa, Jaume Ribas Seguí.

Aquí teniu una foto de família de la nostra directora Belén Merino, juntament a Jaume Serra de la comissió de Mediambient, d'un representant de l'alumnat i d'un altre alumne representant de l'associació d'alumnes del centre amb els representants de la Conselleria i el battle de Sant Llorenç, Mateu Puigròs.