BEQUES DE MOBILITAT PROJECTE EUROFP BALEARS III (2017-1-ES01-KA102-037681)

N’Apòl.lonia Maria i en Guillem Aguilar, alumnes de 2on curs CFGM de cuina i gastronomia han estat els alumnes escollits per dur a terme la segona part de les seves pràctiques formatives a l'estranger.

Al llarg de 5 setmanes, n’Apol.lònia Maria i en Guillem realitzen la seves estades formatives a la regió de la Toscana, mes concretament a la regió de Massa. La primera al restaurant La Peniche a Marina di Massa, amb una cuina eminentment marinera, i el segon al restaurant Ametista a Forte di Mare amb una cuina italiana amb tocs internacionals. . Al llarg d’aquest temps a banda de millorar les seves destreses culinàries, també hi hagut cabuda per a compartir moments d’esbarjo i diversió , juntament amb altres companys de l’illa que es trobaven també d’Erasmus. Enguany els alumnes desplaçats a la zona de Massa, en un total de 13 de distintes famílies professionals conten amb el suport d’un professor desplaçat de les illes , per tal de donar-los suport en el cas de que sorgeixi qualsevol tipus d’incidència.

Llegiu-ne més: BEQUES...

Nou Job Shadowing a Turku, dins el projecte EuroFP Balears II (2016-1- ES01-KA102-024450)

La setmana del 27 de novembre de 2017 al 1 de desembre de 2017, el professor de Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Cuina Jose Alberto Fernández Paloma va visitarles instal·lacions de cuina del sistema educatiu finlandès.
Això va ser gràcies al programa de mobilitat Erasmus +EuroFP Balears II (2016-1-ES01-KA102-024450).
L’estada va ser a Turku, ciutat on s’imparteix els principals estudis d’hoteleria i gastronomia.

El programa desenvolupat es pot veure al document adjunt

Attachments:
Download this file (Publicaciowebdelcentre.pdf)Publicaciowebdelcentre.pdf980 Kb

Convocatòria d’ajudes Erasmus+ Formació Professional de Grau Mitjà del projecte Erasmus+ FP. Projecte EuroFP Balears III (2017-1-ES01-KA102-037681)

Tornam iniciar un nou curs, i torna la convocatòria per part de l'IES Puig de sa Font per als alumnes de 2on del CFGM, per a seguir en la línia iniciada fa dos anys mitjançant el projecte presentat en consorci per la DGFPFP i finançat per la UE. Tot amb la intenció de continuar en l'aproximació europea del nostre centre i dels nostres alumnes, en les seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. Queden penjades les bases de la convocatòria i la sol.licitud d'inscripció.

ERASMUS +. Projecte EuroFP Balears III (2017-1-ES01-KA102-037681), job shadowing a Italia

L’IES Puig de sa Font promou projectes de mobilitat per aproximar la dimensió i la realitat europea, en els seus àmbits educatius i productius, als ensenyaments de formació professional. Per aquest motiu, durant aquest curs 2017-2018 l'IES Puig de sa Font torna a participar en el consorci gestionat per la Conselleria d'Educació i Cultura mitjançant la DGFPFP i finançat per la UE. I en aquest cas en el job shadowing que la DGFPFP I el Ministero Dell'istruzione dell‘Università e della Ricerca de Itàlia organitzen a Itàlia.

Als documents adjunts resten les característiques d'aquest, així com els requisits per a poder participar-hi en la convocatòria, juntament amb la sol.licitud de inscripció.