BEQUES DE MOBILITAT PROJECTE EUROFP BALEARS III (2017-1-ES01-KA102-037681)

N’Apòl.lonia Maria i en Guillem Aguilar, alumnes de 2on curs CFGM de cuina i gastronomia han estat els alumnes escollits per dur a terme la segona part de les seves pràctiques formatives a l'estranger.

Al llarg de 5 setmanes, n’Apol.lònia Maria i en Guillem realitzen la seves estades formatives a la regió de la Toscana, mes concretament a la regió de Massa. La primera al restaurant La Peniche a Marina di Massa, amb una cuina eminentment marinera, i el segon al restaurant Ametista a Forte di Mare amb una cuina italiana amb tocs internacionals. . Al llarg d’aquest temps a banda de millorar les seves destreses culinàries, també hi hagut cabuda per a compartir moments d’esbarjo i diversió , juntament amb altres companys de l’illa que es trobaven també d’Erasmus. Enguany els alumnes desplaçats a la zona de Massa, en un total de 13 de distintes famílies professionals conten amb el suport d’un professor desplaçat de les illes , per tal de donar-los suport en el cas de que sorgeixi qualsevol tipus d’incidència.

En Guillem i n’Apol·lònia tornaran dia 18 de juny, i de moment resten contents i feliços per l’experiència viscuda.Esperem que el proper curs més alumnes puguin beneficiar-se d’aquestes beques i aprofitin l’oportunitat per créixer personal i professionalment.

En Guillem a la seva empresa de pràctiques

N’Apol·lònia i en Guillem fent una mica de turisme amb companys d'altres centres