SORTIDA DEMOTEC 1r BATXILLERAT

El passat dimecres, 14 de febrer, els alumnes de 1r de batxillerat A varen anar a la Universitat de les Illes Balears. Varen realitzar una activitat del DemoTec que forma part del Programa d’orientació i transició a la universitat (POTU) que organitza l'Escola Politècnica Superior de la UIB amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears i de l’Obra Social de “Sa Nostra”, i que pretén apropar a l’alumnat de batxillerat els aspectes positius i també lúdics de la ciència i la tecnologia.

Està estructurada en dues parts:

• La primera, al Laboratori del DemoTec a l'edifici Guillem Colom i Casasnovas, on s'ha dut a terme una tècnica de reproducció asexual de vegetals anomenada "micropropagació", en la qual es mostra la capacitat que tenen les plantes per regenerar una planta sencera a partir d'una porció de teixit mitjançant el cultiu "in vitro".
  • I l'altra, es fa una visita a la unitat LADAT d'animació i Tecnologies Audiovisuals de la Universitat de es Illes Balears.