INFORMACIÓ DE PENDENTS D'EDUCACIÓ FÍSICA

Durant la setmana del 7 a l'11 de desembre s'entregarà a cada alumne/a la feina de pendents.

Entre els dies 11 i 15 de gener, ambdós inclosos, els alumnes entregaran aquesta feina al seu professor/a.

ZUMBA RADSPORT

Agraïm la col·laboració de RADSport amb les sessions de Zumba que s'han duit a terme amb els alumnes de 3r d'ESO per concloure la unitat didàctica d'Aeròbic.

DANSA MODERNA

La nostra ex-alumna, Alba i el seu company Bill del Born2dance han dut a terme unes divertides master classes de dansa moderna i hip-hop amb els alumnes de 4t d'ESO.

TAEKWONDO KEON

Per primera vegada, gràcies a la col·laboració de les famílies amb l'institut, el club Taekwondo Keon de Son Servera ha impartit dues sessions a tots els grups de 3r d'ESO per donar a conèixer el seu esport.

JUDO SHOMEN

El club de Judo Shomen any rere any ens fa gaudir de l'esport del judo. Moltes gràcies Francis.

CLUB BÀSQUET SON SERVERA

Tots els alumnes del centre que cursen l'assignatura d'Educació Física han gaudit de l'esport de la cistella amb el Club Bàsquet Son Servera.

ESCALADA I CICILISME 1r ESO

Els alumnes de 1r d'ESO han realitzat una sortida a Sa Punta de n'Amer per practicar ciclisme i ho han combinat amb una activitat d'escalada al rocòdrom del pabelló Es Pinaró.

I GALA DE L'ESPORT

L'Ajuntament de Son Servera va fer un reconeixement a tots els departaments d'educació física dels centres escolars del municipi per la seva tasca diària de foment de l'activitat física. En representació de l'IES Puig de Sa Font hi assistí la directora del centre, Mica Rosselló.

Jornades Judo

Durant el primer trimestre els alumnes de 1r de Batxillerat gaudiren de l'esport del Judo. Gràcies al Club Judo Shomen

i en especial a Francis que any rere any col.labora amb el Departament d'EF!!!

Jornades de bàsquet a l'IES

A principi de curs tots els alumnes que cursen EF del nostre centre varen gaudir de les sessions de bàsquet que impartiren els entrenadors del CB Son Servera. Agrair la col·laboració al Club!!Jornades bàsquet