Programació Tecnologia 14/15

Webs informàtica 13/14

Webs 4t C Informàtica

Recull d'exàmens de Selectivitat de Tecnologia Industrial II

Podeu descarregar els arxius pdf en els enllaços següents:

Projecte estructura amb circuit elèctric 2n ESO

A continuació teniu les especificacions i condicions que haurem de tenir en compte per desenvolupar el projecte al taller.

Attachments:
Download this file (2avaluacio_proposta_noria.pdf)2avaluacio_proposta_noria.pdf84 Kb

Projecte cotxe elèctric 3r ESO

A continuació teniu les especificacions i condicions que haurem de tenir en compte per desenvolupar el 2n projecte al taller.

Download this file (2avaluacio_cotxe.pdf)2avaluacio_cotxe.pdf104 Kb

CONCURS : DISSENYA EL TEU OBJECTE RECICLAT 2012

BASES

OBJECTIU: Construir un objecte amb materials reciclats que tingui una utilitat pràctica a ca teva.

CONDICIONS QUE HA DE COMPLIR
Per construir-los s'han d'utilitzar materials reciclats (plàstics., cartró, metalls, ..)
L'objecte construït no ha de ser solament decoratiu, ha de tenir una utilitzat pràctica.
Les mides màximes seran 1x1x1 m

PARTICIPANTS
El concurs va dirigit a l'alumnat d'ESO de l'IES Puig de sa Font i serà individual

PRESENTACIÓ
La data màxima de lliurament serà el 30 de març de 2012

EL JURAT VALORARÀ
el disseny, l'originalitat i l'acabat de l'objecte construït
l'ús de materials reciclats en la construcció de l'objecte
la utilitat pràctica de l'objecte construït.

ORGANITZADORS

En acabar els objectes es podran subhastar per una causa solidària.

PREMIS:
primer premi 100 €
2n i 3r  premi 50 €

Si tens algun dubte vine al departament de Tecnologia

Projecte Clauer de 2n d'ESO

Els grups de 2n d'ESO desenvoluparem en el Taller de Tecnologia un primer projecte que consistirà en el desenvolupament d'un clauer de Fusta. En aquesta activitat treballarem per primera vegada amb les eines del taller. Per altra part treballarem el material de la fusta, la qual es tema d'estudi en el present curs. A continuació en el document adjunt n'heu de llegir la proposta.

Download this file (PropostaClauer.pdf)Proposta clauer96 Kb