Jornada de portes obertes FP

El passat dijous 15 de març es va celebrar al nostre centre una jornada de Portes Obertes de Formació Professional per donar a conèixer a les empreses de la zona l'oferta formativa de formació professional que s'imparteix al nostre centre.

La jornada es va iniciar amb una taula rodona on van participar la directora del centre, Ana Belén Merino, la cap de servei de planificació de la Conselleria d'Educació, M.Antònia Carbonell, la regidora d'educació de l'Ajuntament de Son Servera, M. Teodora Moreno, i dos experts cuiners, Miquel Calent, del restaurant Can Calent, i David Moreno, de l'hotel Meal Beach.

Els alumnes que cursen FP al centre van assistir a l'acte i van escoltar les diferents intervencions, les quals van fer evident la importància d'aquests estudis a la nostra comarca.

L'acte va acabar amb un tast de diferents plats elaborats i servits pels alumnes de Formació Professional que, com sempre, van delectar els assistents.