MATRÍCULA CURS 2018/19

Hem agilitzat el procés de matrícula de l'any acadèmic 2018/19.

Els alumnes que venen de primària rebran al seu centre la informació i els formularis de l'annex matrícula 18/19 alumnes de primària. Els nostres futurs alumnes tendran temps fins a dia 29 de juny per lliurar tota la documentació necessària.

També els alumnes que ja són al centre rebran la informació i els formularis necessaris (annex matrícula 18/19 alumnes del centre).  Els alumnes hauran de lliurar la documentació juntament amb el rebut de pagament de quota escolar i la sol·licitud de transport escolar abans de dia 15 de maig. Per tant, no serà necessari que els familiars dels alumnes que ja són al centre  hagin de venir a secretaria.

Naturalment per qualsevol dubte o qüestió podeu telefonar al centre o bé escriure un correu electrònic a Es protegeix aquesta adreça electrònica contra correu brossa. Necessiteu el JavaScript habilitat per veure-la.