Repàs a l'estiu al centre

Benvolguts pares,

l'IES Puig de sa Font ha organitzat un curs de preparació dels exàmens de setembre per a alumnes de tercer i quart d’ESO que han suspès alguna assignatura i amb perspectives favorables de recuperació.

Les classes es dividiran en dos blocs:

L’àmbit científic i matemàtic tindrà lloc dilluns i dimecres des de les 10:30 fins a les 13:00.

L’àmbit lingüístic i social tindrà lloc dimarts i dijous de 10:30 fins les 13:00.

Els cursos són totalment gratuïts i seran impartits per professors del centre que s’han ofert a donar aquesta ajuda als alumnes.

Els pares dels alumnes interessats han de signar una autorització que teniu darrere d’aquest full perquè l'alumne/a pugui participar en el Programa d’Acompanyament Escolar durant el mes de juliol, amb el compromís de mantenir contacte amb el professorat mitjançant les entrevistes i les cites convocades. El termini de presentació d’aquesta autorització serà fins dia 28 de juny a Caporalia d’Estudis.

Esperam que aquesta iniciativa sigui del vostre interès. Rebeu una cordial salutació.